IMIS - Marine Onderzoeksgroepen | Compendium Kust en Zee

IMIS - Marine Onderzoeksgroepen

[ meld een fout in dit record ]mandje (0): toevoegen | toon Print deze pagina

Sociale media
De Vogelaere, N.; Smits, G.; Heyman, R.; Callens, H.; De Bruyne, D.; Vael, M.; Van Hee, J. (2016). Sociale media. Reeks informatiemanagement. Politeia: Brussel. ISBN 978-2-509-02671-2. 120 pp.
Deel van: Reeks informatiemanagement. Politeia: Brussel, meer
Sociale media

Beschikbaar in  Auteurs 

Trefwoord
    Communication

Auteurs  Top 
  • De Vogelaere, N.
  • Smits, G.
  • Heyman, R.
  • Callens, H.
  • De Bruyne, D., meer
  • Vael, M.
  • Van Hee, J., redacteur

Abstract
    Sociale media zijn niet meer weg te denken en genereren tal van uitdagingen en opportuniteiten op vlak van informatiemanagement. Overheden en (non-profit)organisaties hebben de verantwoordelijkheid om de burger kwalitatief te informeren via diverse communicatiekanalen en zo ook sociale media. Maar wat zijn die sociale media, en zijn ze ook nuttig of zelfs essentieel voor overheden en organisaties? Hoe pakt je dat veilig aan? Hoe neem je het op in je beleid? En tot slot: Wat zijn de gevolgen voor je ‘online reputatie’ en dataveiligheid?

Alle informatie in het Integrated Marine Information System (IMIS) valt onder het VLIZ Privacy beleid Top | Auteurs